Reklama na Snapchacie

Reklama adresowana do młodych

Snapchat to aplikacja mobilna umożliwiająca dzielenie się zdjęciami i filmami, które po krótkiej chwili znikają z urządzenia użytkowników, którym zostały przesłane. Jak pokazują badania reklamę przy użyciu tego medium powinny wykorzystywać przede wszystkim firmy adresujące swój asortyment do młodzieży.

Aż 60% użytkowników Snapchata to ludzie w wieku 15 – 24 lata, są to w przeważającej (ale nieznacznie) części mężczyźni, którzy stanowią 55% użytkowników tej aplikacji.

Co warte zauważenia, na Snapie możliwości reklamowe zarówno dużych, jak i małych firm są wyrównane, bowiem reklamy nie można pominąć ani usunąć, co sprawia, że firma ma pewność iż jej przekaz dotrze do użytkownika.

Nie ma też najlepszej pory na wyświetlanie reklam na Snapchacie, bowiem jego użytkownicy korzystają z niego non stop, od momentu przebudzenia, aż do zaśnięcia, czyli reklama może być emitowana stale.