Rich Media

Reklama angażująca odbiorcę

Reklama Rich Media to forma reklamy, w której wykorzystywane jest video, dźwięk animacje typu flash, a wszystko po to, by wciągnąć odbiorcę w interakcje.

Dużą zaletą tego typu reklam jest bogactwo informacji jakich dostarczają one o użytkownikach, dzięki takiej reklamie można dowiedzieć się między innymi ilu użytkowników ją rozwinęło, ilu użytkowników obejrzało do końca film promocyjny, ilu kliknęło reklamę oraz można śledzić inne interakcje wynikające ze specyfiki reklamy.

Na rynku dostępnych jest wiele różnorodnych typów i formatów reklamy Rich Media, wśród nich między innymi: reklama pełnoekranowa, reklama rozwijana, która powiększa swoje rozmiary w wyniku działań internauty, reklama banerowa stała, która bardzo często połączona jest z treścią video, pływający baner, który łączy w sobie reklamę pełnoekranową z reklamą rozwijaną, VPAID czyli reklama video InStream, reklama multifloating jest to cztery kreacje reklamowe, które tworzą obramowanie strony.