Współpraca z Youtuberami

Lider opinii i jego subskrybenci

Jak pokazują badania w Polsce miesięcznie serwis YouTube odwiedza 19 milionów Polaków, jest to ogromna rzesza potencjalnych klientów, do których można dotrzeć między innymi poprzez współpracę w Youtuberami.

YouTuber – lider opinii

YouTuberzy, czyli osoby prowadzące własne kanały na Youtubie cieszące się ogromną popularnością i zainteresowaniem użytkowników serwisu, prowadzą vlogi na różne tematy i wyznaczają trendy w ramach tematyki, którą się zajmują. Dlatego też współpraca z nimi może uczynić nowy produkt niezwykle modnym, są to liderzy opinii, którzy mogą przekonać swoich fanów do danej marki.

YouTuber – zawód

Dawno minęły czasy, gdy YouTuberzy w zamian za darmowe próbki wykonywali recenzję produktu. Dziś YouTuber to zawód, a jak każdy zawód wymaga odpowiedniej płacy za to co robi. Reklamodawca płaci nie tylko za reklamę produktu, ale jednocześnie za czas, który poświęca YouTuber aby utrzymać zainteresowanie odbiorców i dostarczać im angażujących treści, tworząc tym samym grupę docelową dla produktu reklamodawcy.